Font Size

Screen

Profile

Menu Style

Cpanel
  • PDF

Piagam Pelanggan

  • Komitmen kami adalah menjalankan tugas dengan penuh tanggungjawab jujur dan amanah setiap masa.
  • Memproses untuk pelan pengubahsuaian Bangunan/premis atau pelan Pembahagian Tanah dan tempoh tiga bulan selepas permohonan diterima.
  • Mengeluarkan Sijil Layak Menduduki (OC) bangunan/premis dalam tempoh 14 hari bekerja selepas permohonan diterima.
  • Memastikan bil-bil tuntutan Cukai Pintu dikeluarkan sekali dalam setiap tiga bulan.
  • Memproses untuk kelulusan Permohonan Lesen Operasi baru dalam tempoh tiga bulan dan Pembaharuan Lesen Operasi dalam tempoh 14 hari bekerja selepas permohonan diterima.
  • Mengambil tindakan ke atas setiap aduan pelanggan dalam masa 1 hari selepas aduan diterima.
  • Memastikan pembersihan dan pengangkutan sampah dilaksanakan pada setiap hari di kawasan kedai (perniagaan) dan pengangkutan sampah di kawasan perumahan atau kediaman dilaksanakan sekurang-kurangnya 3 kali seminggu.
You are here Majlis Daerah Beaufort Info MDBFT Piagam Pelanggan
Majlis Daerah Beaufort

Majlis Daerah Beaufort menjamin kesejahteraan masyarakat majmuk di Daerah Beaufort.

Newsletter

Subcribe
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterHari Ini323
mod_vvisit_counterSemalam269
mod_vvisit_counterMinggu Lalu2621
mod_vvisit_counterBulan Lalu10884
mod_vvisit_counterKeseluruhan690167

We have: 47 guests, 4 bots online
IP Anda: 107.22.63.172
Hari ini: Jun 24, 2017